انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی اقسام کیا ہیں؟

انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی اقسام
انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی اقسام

 انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی اقسام کیا ہیں؟

کاروبار اپنے کاروبار کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے لیے اپنی ویب سائٹ بنا سکتے ہیں۔ ایک بار سائٹ بن جانے کے بعد، ممکنہ خریدار ان میں سے کسی بھی پلیٹ فارم پر ویب براؤزرز کے ذریعے اسے دیکھ سکتے ہیں: ڈیسک ٹاپ کمپیوٹر، میک یا iOS آلات، اور موبائل فون۔ لوگ ایمیزون کے "فیچرڈ پروڈکٹس" سیکشن جیسی سائٹس کے ذریعے ان مخصوص آئٹمز کے لیے بھی آن لائن تلاش کر سکتے ہیں جن میں وہ دلچسپی رکھتے ہیں۔ اس کے بعد کمپنیاں اس معلومات اور دستیاب دیگر وسائل کو استعمال کر سکتی ہیں تاکہ ان کے صارفین کیا چاہتے ہیں اور ان سے کیسے ملیں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ ٹریول گیئر بیچتے ہیں، تو آن لائن خریداری کرنے والے لوگ خاص طور پر آئٹم کے برانڈ کے نام یا رنگ تلاش کر سکتے ہیں۔ آپ اپنی مصنوعات کو اپنی ویب سائٹ پر اس زمرے میں رکھنے کا انتخاب کر سکتے ہیں تاکہ آپ کے گاہکوں کو معلوم ہو کہ آپ کو خریداری کرنے سے پہلے کیا پیش کرنا ہے۔ آن لائن مارکیٹ کرنے کا بہترین طریقہ صحیح آن لائن چینلز کا استعمال کرنا ہے۔ اس بلاگ پوسٹ میں، ہم انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی کچھ عام اقسام کو دیکھتے ہیں۔

سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO)

سرچ انجن آپٹیمائزیشن (SEO) کاروباروں کو ان کی سائٹ پر ٹریفک کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے جو کہ تلاش کے انجنوں سے اس پر آنے والوں کی تعداد میں اضافہ کرتا ہے۔ سرچ انجن ویب سائٹس کا تجزیہ کرنے، پیمائش کرنے اور درجہ بندی کرنے کے لیے دنیا کے سب سے بڑے ڈیٹا بیس سے سگنلز کا استعمال کرتے ہیں تاکہ صارفین اپنی کمپیوٹر اسکرینوں پر وہ چیز تلاش کر سکیں جو وہ تلاش کر رہے ہیں۔ اگرچہ بہت سے کاروبار اپنی مجموعی آن لائن موجودگی کے ایک حصے کے طور پر SEO پر بہت زیادہ انحصار کرتے ہیں، دوسروں کو یہ معلوم ہوتا ہے کہ جب حکمت عملی کے ساتھ استعمال کیا جائے تو SEO بہترین کام کرتا ہے۔ SEO کی پانچ عمومی اقسام ہیں: آن سائٹ: کمپنی کے ڈیجیٹل فوٹ پرنٹ کے اندر کوئی بھی چیز جو صفحہ کے اوپری حصے میں ظاہر ہوتی ہے صارف کے براؤزر میں سب سے پہلے ظاہر ہوتی ہے۔ آف سائٹ اور متعلقہ: اس ڈومین سے باہر شائع ہونے والا مواد (جیسے کہ کسی اور ویب سائٹ پر) ظاہر ہوتا ہے جہاں سرچ انجن اسے کرال کرتے ہیں۔ تکنیکی: صفحات کو چھوٹے حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے جو صفحات کے بڑے حصوں کے مواد سے متعلق نہیں ہیں؛ موبائل: چھوٹی اسکرینوں پر تیزی سے لوڈ کرنے کے لیے ڈیزائن کردہ ویب سائٹس موبائل آلات کے لیے موزوں ہیں۔ سائٹ کی ساخت: ساخت ایک صفحہ کو زیادہ نیویگیشنل اور مددگار ظاہر کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ صارف کا تجربہ: ممکنہ لیڈز کو قدر فراہم کرتا ہے اور کسٹمر کے سفر کو بہتر بنانے کے طریقے پیش کرتا ہے۔

سوشل میڈیا مارکیٹنگ

دنیا بھر میں 3.8 بلین سے زیادہ صارفین کے ساتھ، سوشل میڈیا اب بھی مقبول ترین کاروباری حکمت عملیوں میں سے ایک ہے۔ زیادہ تر کاروباری مالکان اس بات پر یقین نہیں رکھتے کہ انہیں سوشل میڈیا پر زیادہ وقت گزارنے کی ضرورت ہے، لیکن حقیقت یہ ہے کہ: تقریباً نصف B2B کمپنیاں سوشل میڈیا پر مارکیٹنگ مہم کے استعمال کی رپورٹ کرتی ہیں۔ یہ سمجھ میں آتا ہے کہ تقریباً 90% پیشہ ور افراد کا کہنا ہے کہ سوشل میڈیا پر فعال سامعین رکھنے سے ان کی کمپنی کو مستقبل میں فائدہ ہوگا۔ سوشل میڈیا نے خود کو نئے صارفین سے مربوط کرنے کا ایک موثر اور سستا طریقہ ثابت کیا ہے۔ نتیجے کے طور پر، بہت سے اسٹارٹ اپس اپنی ویب سائٹس پر ٹریفک لانے میں مدد کے لیے سوشل میڈیا پر انحصار کرتے ہیں۔ اس کی ایک اچھی مثال Uber ہے، جو اپنے ہزاروں پیروکاروں تک تفریحی مذاق، تصاویر، مزاحیہ ریٹویٹ، مضحکہ خیز GIFs اور ویڈیوز کے ذریعے پہنچنے کے لیے ٹویٹر اکاؤنٹس پر بہت زیادہ انحصار کرتا ہے۔

ای میل مارکیٹنگ

ای میل مارکیٹنگ کاروبار کو مارکیٹنگ کے پیغامات کے ذریعے نئے گاہکوں کو متوجہ کرنے میں مدد کرتی ہے جو نیوز لیٹر سبسکرائبرز کو بھیجے جاتے ہیں۔ ای میل مارکیٹنگ خاص طور پر ان مارکیٹرز کے لیے اہم ہے جو کلائنٹس کی وسیع آبادی کے ساتھ کام کرتے ہیں، جیسے پیشہ ورانہ خدمات کی تنظیمیں، غیر منفعتی، ای کامرس اسٹورز، سرکاری ایجنسیاں، وغیرہ۔ کامیاب ای میل مارکیٹنگ کا انحصار ای میلز کی قسم پر ہوتا ہے۔ اگر مقصد واضح نہیں ہے یا بہت زیادہ بے ترتیبی ہے، تو ممکنہ گاہک پیغام نہیں کھولیں گے۔ تاہم، اگر مقصد واضح ہے اور آپ چاہتے ہیں کہ وصول کنندگان بعد میں وقت بچائیں، تو سادہ نیوز لیٹر مناسب معلومات بھیج سکتے ہیں۔ کامیاب ای میل مارکیٹنگ کی کچھ مثالوں میں پروموشنل ڈیلز یا مخصوص موضوعات کے بارے میں تجاویز اور چالیں شامل ہیں۔ اس قسم کی ای میلز اکثر پروموشنز یا ڈسکاؤنٹس کے بارے میں تفصیلات فراہم کرتی ہیں، اس طرح وصول کنندگان کے لیے ڈیل کو قبول کرنے یا نہ کرنے کے بارے میں فیصلہ کرنا آسان ہو جاتا ہے۔ ذاتی ای میلز خاص طور پر B2C کاروباروں میں مقبول ہیں کیونکہ وہ وصول کنندگان کو اپنی میلنگ لسٹ کے لیے سائن اپ کرنے پر آپٹ ان کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ذاتی نوعیت کے ساتھ، سامعین آپ کی کمپنی سے زیادہ جڑے ہوئے محسوس کرتے ہیں۔ HubSpot سروے کے مطابق، 40% جواب دہندگان نے کہا کہ وہ کسی ایسے سروس فراہم کنندہ سے خریدیں گے جس نے ماخذ کی معلومات کے لنکس کے ساتھ ذاتی نوعیت کی ای میل فراہم کی۔ مارکیٹرز کو اس بات سے واقف ہونا چاہیے کہ کس طرح وصول کنندگان کے رابطے کی معلومات کو ٹریک کیا جائے اور مناسب ترین مہم فراہم کی جائے۔

سماجی موجودگی

کسی شخص کی سماجی موجودگی سے مراد سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر ان کی موجودگی ہے۔ سوشل میڈیا کو متعدد مقاصد کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے: مزید لوگوں کو معلومات کے لیے آپ کی ویب سائٹ دیکھنے یا مختلف نیٹ ورکس کے ذریعے نئے دوست بنانے کے لیے۔ لیکن سوشل میڈیا کا استعمال خبریں پھیلانے یا صنعتی کانفرنسوں یا کھیلوں کی تقریبات جیسے واقعات کے بارے میں مطلع کرنے کے لیے بھی کیا جا سکتا ہے۔ مضبوط آن لائن موجودگی آپ کو اپنے پیغام رسانی کو بہتر طریقے سے نشانہ بنانے کے لیے مطلوبہ الفاظ کی ایک وسیع صف تک رسائی فراہم کرتی ہے۔ سوشل میڈیا پروفائلز بنانا جو کسی مخصوص فیلڈ میں آپ کی مہارت کو ظاہر کرتے ہیں مشغولیت کی شرح کو بڑھا سکتے ہیں۔ ایک مطالعہ پایا گیا ٹی 

انٹرنیٹ مارکیٹنگ کی اقسام

No comments:

Post a Comment

اگر آپ کو کوئی شک ہے تو براہ کرم مجھے بتائیں